מערכות מידע


לעשות סדר בבלגן המידע האישי כמו המידע הארגוני נאגר ונשמר במגוון מקומות: קלסרים, מגירות מסמכים, תיקיות במחשב ועוד... הקושי הגדול הוא בחיפוש ואיתור המידע עקב ריבוי המקומות שבהם אנו שמים אותו. המלצה שלנו תנו למסמכים שלכם שמות משמעותיים, לא עוד "עותק ראשון", "עותק סופי", "עותק סופי אחד" וכד'.

ניהול יומן

להיות מעודכן ומסונכרן עם לוח פעילות בעסק שלך

ניהול תיק לקוח

ריכוז פרטי לקוח. הלקוח תמיד במרכז וחשוב שכלל המידע הקשור אליו להיות מאוחסנת בצורה טובה.

ניהול מעקב

לא מעט פעמים אנו שוכחים מה התרחש בפגישתנו האחרונה עם לקוח מסוים. המערכת מאפשרת לאחסן תחת תיק הלקוח סיכום שנשמר לאורך זמן ומאפשר נגישות למידע בקלות.

ניהול מסמכים

ארכיון דיגיטלי, מקום שבו כל מסמך מקבל חשיבות, כל מסמך מתויג, מאגר מונחים מיועד רק לך ולעסק שלך.

ניהול משימות

גאנט המאפשר לעקוב אחר אופן ביצוע משימות, סדרי עדיפויות וכד'.

דוחות

מחולל ודוחות ושאילתות מותאמים אישית לצורך בדיקת ומעקב אחר תהליך עסקי תקין.

קבע פגישת הדגמה חינם אונלין

באפשרותך לקבוע פגישת הדגמה על המערכת שלנו בחינם ואונליין. אחת מהמומחים יציג בפניך את יכולת.