פרסום ממומן בגוגל


קידום אתר עסקי בגוגל - כלי שיווקי חובה עבור כל עסק

 

נקודות עיקריות עבור כל מה שחשוב לדעת כאשר מקדמים עסק בגוגל:

כיצד לגרום לגוגל להעדיף את העסק שלך

גוגל אוהבים אנשים חרוצים שמייצרים תוכן מתעדפת  את האתר שלהם בחיפושים. לכן מאמרי SEO - Search Engine Optimization או בעברית   אופטימיזציה למנועי חיפוש  הם כלי חשוב מאוד עבור קידום האתר שלך בגוגל. ככל שתתמיד יותר בכתיבת מאמרי תוכן איכותיים כאשר שתולות בו מילות החיפוש הנחוצות לעסק שלך, כך תהיה אתר מוביל תוביל בתחומך בתוך עולם אינטרנטי רבוי במאות אם לא אלפי אתרי אינטרנט כאשר כל אחד מהם נלחם על מקומו בפסגה.


כיצד מילות מפתח שליליות משפיעות על הקמפיין שלי?

את הגדרת מילות מפתח שליליות עלינו בתור מילים שאיננו רוצים  שיעלו את האתר שלך בחיפושים. לדוגמא: אם נגדיר את המילה "מבצע" כמילה שלילית, האתר שלך לא יופיע מבחירתך כאשר יקלידו את המילה 'מבצע' במנוע החיפוש. אפשר לומר כי את מילות המפתח השליליות אנחנו מגדירים בתור מילות חיפוש אנחנו לא רוצים שישתייכו אל האתר שלך כאשר מישהו מחפש אותן בגוגל.


 קידום ממומן בגוגל

אם יש לעסק שלך תקציב פרסום באינטרנט, מומלץ מאוד להשקיע  את חלקו במנוע החיפוש של גוגל. אין צורך להוסיף שככל שהתקציב גדול יותר, חשיפת האתר שלך גדלה יחד איתו. יאמר לזכותה של גוגל שהיא מאוד הוגנת בנושא הזה, ולכן תחייב  אתכם לפי תקרת המחיר שהצבתם  לפי קליק רק אם מישהו לחץ על המודעה  שפרסמתם, רק על תוצאות.

החזר על הוצאות הפרסום

הגדרת יעד עבור הקמפיין שלך במסגרת קמפיין ממומן היא חובה, מאחר וכאשר נגדיר יעד החזר עבור הקמפיין והקמפיין יהיה מוצלח, יגיע  אל  היעד ויעבור אותו גוגל יתגמלו אותך בהחזר הוצאות עבור הקמפיין על פי היעד  אותו דאגת להגדיר.

לסיכום:

גוגל הוא כלי השיווקי האינטרנטי החשוב  ביותר עבור אתר האינטרנט של העסק שלך. קמפיינים אשר מוגדרים בצורה הנכונה בסופו של דבר יביאו את העסק שלך אל עיני הלקוח הבא שלך.