פרסום ממומן בפייסבוק


קידום ממומן בפייסבוק מביא את העסק שלך בדיוק אל קהל המטרה


רשתות החברתיות פרצו לחיינו כרעם ביום בהיר במטרה לחבר בין אנשים. אף אחד לא תיאר לעצמו שעם השנים ישתכללו במהירות כה גבוהה עד שיהפכו  לפלטפורמה רבת עוצמה המקדמת מיליוני עסקים מידי יום. כיום מיליוני אנשים גולשים ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם (שכידוע שייכות אל אותם הבעלים) ובאמצעות טכנולוגיה חכמה במיוחד, ומערכת ניהול המודעות שהשתכללה מאוד עם הזמן, ניתן להגיע בדיוק אל קהל המטרה שלך, לתקשר איתו, לעניין אותו בשירות/מוצר שמציע העסק שבבעלותך ולשמור איתו על אינטרקציה קבועה על מנת לאפשר לו להיות מעודכן בכל מה שחדש בשירותי העסק שלך, במבצעים, הטבות, מוצר חדש וכ'ו.

בעלי עסקים  אשר בוחרים להשקיע תקציב פרסום בקמפיינים ממומנים ברשת הפייסבוק, נפתחות בפניהם אפשרויות שונות של קמפיינים כאשר כל קמפיין בעל מטרת קידום שונה. כאשר גם כאן בדומה לגוגל פייסבוק מחייבים בתשלום אך ורק על תוצאות. מנהל המודעות של פייסבוק מציע מספר אפשרויות קמפיינים כאשר לכל קמפיין מטרה משלו:


קמפיין מעורבות

מטרתו לגרום לקהל שלך פשוט לדבר, להגיב, לפרגן בלייק וכך להגדיל את החשיפה.

קמפיין תנועה

מטרתו  לייצר תנועה אל אתר האינטרנט שלך ולגרום ללקוחות פוטנציאלים להקליק אליו. 

קמפיין אפליקציה

פיתחת אפליקציה? רוצה שכולם יכירו אותה? זה הקמפיין בשבילך!

קמפיין וידאו

יופיע בפני אנשים שיצפו בוידאו שלך ויצבור צפיות.

יצירת לידים

יופיע בפני משתמשים בעלי הסיכוי הגבוה ביותר שיתעניינו בשירות שאתה מציע וישאירו פרטי התקשרות בחזרה.

קמפיין הודעות

קמפיין שמטרתו לייצר שיחה עם לקוח פוטנציאלי שיתעניין בשירות / מוצר שלך.

מכירות מקטלוג

יציג מוצרים מתוך החנות המקוונת שלך מול קהל היעד.

תנועה לחנות

אם יש בשרותך עסק פיזי (חנות/מסעדה), הקמפיין יופיע בפני קהל יעד אשר נמצא בקרבת מקום במטרה לעודד אותו להגיע אל החנות שלך.


לסיכום:

בנוסף להתכתבויות או לאתר חבר מהצבא או מבית הספר, רשת החברתית פייסבוק הפכה להיות כלי שיווקי שאף עסק אינו שלם בלעדיו. בעל עסק? מעוניין לקדם אותו בפייסבוק ואין לך זמן? צור עמנו קשר


.